Reklam

Minik Mezunlar İlkokula Uğurlandı

Zübeyde Hanım Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi bünyesinde eğitim gören anaokulu öğrencileri, düzenlenen mezuniyet töreniyle eğitim hayatlarının ilk basamağını tamamladı.

Renkli görüntülere sahne olan törende öğrenciler hem gösterileriyle beğeni topladı hem de kep atarak anaokuluna veda etti.

Okulda düzenlenen programda minik öğrencilerin, öğretmenleri eşliğinde hazırladıkları gösteri büyük beğeni topladı.

Gösterilerin ardından gerçekleştirilen kep atma töreninde öğrenciler mezuniyet sevinci yaşarken, aileler de çocuklarının bu özel anına tanıklık etti.

Duygusal anların yaşandığı törende minikler, anaokulu eğitimlerini tamamlayarak ilkokula adım atmanın heyecanını yaşadı.

Yayın: Güncelleme:

Tekirdağ Yerel Gazeteler